Deletedmom00012 Benim devlette sürekli gittiğim bi doktor var. Simdilik herşey normal görünüyor. Ben Doğum yapacağımda ( normal dahil) geceyse veya doktor hastanede değilse gelirmi doğuma?
Kadze Deletedmom00012 özelde bile cogu doktor gelmiyor cnm devlette gelmez özelde doktor gelsin istiyosan da ayrıca fiyat ödüyorsun hıc sanmam devlet yapmaz doktorunu cagırmazlar gelmez
Seda5892 Deletedmom00012 bizim burda bi müdahale gerekmediği sürece doktorlar Doğuma girmiyor ebeler hallediyo sadece acil durumlarda doktor müdahale ediyor
Deletedmom00012 Kubrq bende gelmiyor diye biliyorumda bi arkadaş geliyor dedi. Gerci o sezaryenli imiş belki ondan gelmiş olabilir. Sizce sezaryende gelir mi yoksa nöbetçi doktor mu bakar?
Kubrq Deletedmom00012 nöbetçi doktor yapıyor ama kendi doktorun nobetciyse sanslisin o girer onun dışında zor😐😐
DayiogluSevgiGkhan Hangı devlet bılmıyorum da gecen sancım var dıye devlete gıttım bı yatakta ıkı dogum yapmıs kadın yatıyordu