linamom çok zor bi durum vala bide benimkinin bağırsakları tembel 1 yaşına kadar sürer dedilerdi hani bu sıkıntı ama memeyi kesince kolik sorunumuz kalmadı. Bi akşam komalık oldu resmen röntgen çekmişlerdi doktor bu kadar gazın bi arada durması sıkıntı dedi çocuğun karnı full gaz doluydu ve bu gazdan dolayı kendini tok sanıp emmedi gün boyunca akşam acile koştuk doktor normalde böyle bişi demeyi istemem ama bi süre emzirmeyin bakalım nolcak dedi emzirmedim gerçekten çocuğum rahatladı o gün bu gündür asla meme vermiyorum çevremdeki insanlar linçliyor hani yalandan emziriyormsn diyor ama çocuğumun iyiliği için bu gerekli. Bütün mamaları denedim en iyisi hipp bana göre çok memnunum tadıda güzel 🤣🤣