Ozum12 Hastane çantanız hazırmı alışverişler tamammı yalancı sancılar halsizlik vs varmı annişler😁benim ne alışverişim başladı ne kıyafetleri ortada ıslak mendilden başka bişi yok başlayamadım artık almam lazım telaş sardı ve şu aralar çok uykum var hiç bir şey yapasım yok 😂
Xxz Ozum12 aynı ağırlıktan bende de var eşyaları yıkandı ütülendi dolapta ama henüz çantalar hazır değil
KiymetUzr Ozum12 uyku sizde de mi arttı Trimester zor sanırım Bide erken doğum riskimiz var😱 Çantamız da hazır değil
Bayancorek Ozum12 Kendime pijama takımı alınca hazırlayacağım çantayı. Odası ve bebek arabası kaldı şuan sadece bebişin, gerisi hazır. Çok hareketli uyutmuyor, bir de hava sıcak olunca buhran geçiriyorum onun dışında sorun yok çok şükür. 🌸🙏🏼🙈
Ozum12 karamel33 bende bir koli ıslak mendili ve bir hastane çıkışı var başkada birşeyim yok şimdi telaş sardı 😂
Ozum12 KiymetUzr evet arttı geçmiş olsun inşallah vaktinde gelir bebiş☺️Ben daha alışverişi bile yapmadım onu yapıp cantamızıda hazırlamam lazım🫣
2cocukluana Daha alisveriste yapmadim bayram sonrasi yapmayi dusunuyorum.ama 3 gundur bi sersemlik var uzerimde oturdugum yerden gözü acik uyuyorum resmen.geceleri uyuyamiyorum saat basi tuvaletim geliyor donemiyorum bebe durmuyo derken gunduz uyukluyorum
Ozum12 2cocukluana bende daha yapmadım alışverişi yalnız değilmişim😁 o sersemlik bendede var sağlıkla gelsinler 🤲🤭
Ozum12 Bayancorek maşallah annesi bende bir koli ıslak mendili ve bir tane hastane çıkısı dışında hiçbir şey yok telaş sardı ne beşiği ne bebek arabası kıyafeti bile yok şuan ortada hele kendime hiçbişi almadım🤭Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲☺️
Mucize7 Ozum12 allahım yalnız değil mişim asla bşsey almadım herkes çantasını BİLe hazırlamış 😂 hiç bişey yapasım yok nasıl yetişecek bizim bu işler bende 29 haftalığım 🤣
sena1223 Mucize7 37 +4 haftalık hamıleyım daha dün alışverişim bıttı bugünde hepsı yıkandı ütülenmeyı beklıyor ve artık sancılar başladı gıbı ara ara gelıp gıdıyo sızde ufaktan başlayın çünkü kargolarda sıkıntı oluyo bıde ben baya araştırdım nerde ne uygun dıye baya zaman harcadım sonunda bıttı şükür 😊
Peperonni Ozum12 Kıyafet biraz aldık fakat henüz yıkanmadı. Eksikler var onları da yavaş yavaş alacağız inşallah 😻
Cansuadaa 30+5 olduk ortada hicbisey yok daha 😅 zaten ikinci hamileligim besik puset bebek arabasi gibi esyalarin hepsi var ama kiyafetmis bezmis fln daha almadım. Hic gidip alisveris yapacak gucum yok bide gelip yikayip ütülemek var tabi hic halim yok. Nezaman yaparim bilmiyorum😆
aylinpalaa Ozum12 yani herşeyi hazır ama yıkayıp ütülemek için biraz daha bekliyorum şu an 29+3üm 33.haftada falan da çantayı hazırlarım nasipse 😂
merveyildrm Ozum12 aslında herşeyi var gibi ama hiç bişey hazır değil gibi 😅 değişik bi durumdayız çantamız hazır değil yıkayıp ütülemedim hiçbirşeyi 🥲oda için eşyaları aldık ama daha odada hazır değil eksikler var offf karışık herşey bilmiyorum ne zaman yapıcam 😅😅 bu arada benim bi kaç gündür karnımda bi acı hissi var yani böyle derimin altında bi acı var göbek deliğimin ertafında sizde de varmı böyle bi ağrı 🙁
Ozum12 merveyildrm karın ağrısı gibi oluyordu benim iki gündür doktoruma sordum dün yalancı sancı olduğunu söyledi dayanamayacak gibi olduğumda mutlaka hastaneye acile gitmen lazım dedi 💓
Merveofs 32+2. Eşyalar var ama yıkama, ütüleme, çanta henüz hazır değil. Deli gibi bulantılar ve uyku hali tekrar başladı, hiçbir şeye halim yok 🙄
sena1223 Merveofs ayy bende de bulantı var ve ılk haftalarda yoktu son 2 hafta kala mıde bulantılarım başladı sanırım bebek posızyonunu alıyor ondan
Merveofs sena1223 ben 3 ayda neler çektim 5 kilo verdim kusmadan bulantıdan hiçbir şey yiyemiyordum evde maskeyle dolanıyordum… Şimdi o kadar olmasa da tekrar basladi bulantılar malesef hiç özlememiştim valla🤦🏻♀️
Ozum12 sena1223 ahaha maşallah bende de tek var olan o koliyle aldığım bebeğimin en çok ihtiyacı olacak şey o gibi siz ne kadara aldınız koliyle mi aldınız 😂