Ozde123
Benimde hiç bir belirtim hiç bişe yoktu 40+2 galiba kontrole gitmiştim doktor çatı muayenesive açıklığa baktı 2 cm demişti yatış verip dogumhaneye almıştı alltan ilaç takmıştı o ilaç sanciya ve açılmaya yariyormus ve bu şekilde normal doğurmuştum. Normal doğurma şansınız varsa doktorunuz ile konuşun hemen sezaryeni tercih etmeyin tabi bir sağlık sakincaniz yoksa.