AyenurzlemMeral Kızlar 13 haftalığız ilk defa kahverengi akıntı geldi doktor kontrolüme daha var normal mi acaba🤔
Busrabnrby AyenurzlemMeral canm.benimde o haftalarda olmustu bana doktor normal demisti ben hemen gittim bence bekleme bi hastaneye git onemli bisey olada bilir olmayada bilir
deletedmom41 AyenurzlemMeral aynı hafta oldu bana da. Ultrasonda bir şey gözükmüyor ama böyle olan her akıntı bizim için risk diyip progestan hapı verdi bir kutu. Bir hafta cinsel ilişkiyi yasakladı ve dinlenme verdi. Korkulacak bir şey yok ama doktoruna görün mutlaka ☺
Elifece AyenurzlemMeral bende 2 defa oldu , önlem amaçlı progestan ilaç ve 1 tane iğne verdi . Bence bir doktora görün mutlaka
Aleynaarslan Kızlar 3 haftalık hamileyim ve bendede kahverengi leke geliyor sebebi ne olabilir sizce ve normal mi ?
aysel1520 Aleynaarslan canım böyle ufak tefek şeyler ilk üç ay içinde ihmal edilmemeli bi git istersen doktora
AyenurzlemMeral Gittim kızlar çok şükür iyiymiş oğluşum hareket ediyo kalp atışınıda dinledim dün dip köşe temizlik yapmıştım ondan olabilir dedi doktor dikkat et dinlen dedi 🙂