Mlssaseker evet çok olumsuz yorum var o doktor hakkında ama ben şansa diyip gittim çünkü fiyatlar diğer yerlerde okadar uçuk ki anlatamam. Tabi sağlıktan önemli değil ama o hocadan memnun kalanda vardı kalmayanda oyuzden gittim ben. Ve tabi çok ahım şahım memnun kalmadım. Niye dersniz bana çocuğun kalp damarlarının bi tanesi diğerinden 1 tık daha uzun olması gerekiyor onu tam net göremedm dedi kardiyoloji ye yönlendirdi ve dediki 2 hafta sonra tekrar gel bakalım dedim ki 2 hafta sonra neden geliyorum hocam bi sıkıntı mı var bi problem mi gördünüz dedim hee yok bütün organları değerleri gayet güzel oranlı hiç bir problem yok dedi sadece bi daha bakalm diye dedi bnde açıkçası bi daha gitmedim bi ücret daha verip. Kalp olayı nı da şey dedi bu durum çocuğun hayatını etkileyecek bir durum değil sadece bu aletler de net göremiyoruz oyuzden yönlendiriyorum kardiyoloji ye dedi yani problem edilecek bir durum değil dedi. Ona da gitmedim. Birde bugün bi bayan ile konuştum hastanede oda ona gitti onada şey demiş bağırsaklarinda parlaklık görüyorum bu alet de hep böyle görünüyor istersen 2 hafta sonra tekrar gel 😂 herkesi 2 hafta sonra çağırıyor yani 😂. Ama muayene süresi çok güzel en az yarım saat tek tek bütün organlarına bakıyor babayi da alıyor yanına