Rabia49 ilk 2 3 ay bel ağrısı olabiliyo normal korkulacak Bi durum yok bende yasadım ama suan doğuma az Bi zaman kaldığı için tekrar basladı galiba agırlastık sonucta bide kasık ağrısı tedirgin etti o yüzden sordum ,sen içini ferah tut ilk aylar normal canım