Mavisperi hiç kimse karıştırmasın kafanı, hatta söyleme bile. Benim doğumuma yakın doktorum doğuma kimseyi yanına alma eşinle gel, aileler çok panik yaptırıyor demişti. Sancım olduğunda kimseye söylemeden eşimle gittik, doğum olunca aradık herkesi doğdu diye. İyiki öyle yapmışım normal doğumdan sezaryene döndü doğumum, yanımda olsalar çok şey yapardı aileler 😂 sünneti de söylemedik, eşim aldı götürdü yaptırdı getirdi öyle öğrendiler. Hiç zahmet çekmezsin yaptırırsan, dedim ya göbek bile daha geç düştü bizim. Sünnet hiç etkilemedi ne onu ne bizi. Sadece bez değiştirirken doktorun verdiği kremleri hep sürdük ekstrası sadece bu oldu.