Benimde tam tersi hiçbişeyim yok çok az bulantı kusma vardı ilk 3 ayda geçti şimdi 23+3 sadece su dolu poşette yüzen balık varmış gibi arada hissediyorum ve 1 aydır doktora gitmiyorum dahada 3 hafta var randevuya. Ama hep aklım acaba ne durumda diye. Ve çevrem hep der ters bişey olsa anlarsın hissedersin diye