Sofistikee Her zaman mı bu şekilde? Yoksa yorulunca mı bu şekilde oluyor? Belki de siz uyurken uyaniyordur. Benim bebiş gece 3 de uyanıyor mesela . Yada sabah 7 de çok hareketli öğle saatlerinde uyuyor. Siz uyuduğunuz için kaçırıyor olabilir misiniz
Nuray12_ Sofistikee gun icinde surekli hareket halindeyim ve yoruluyorum evet oturuncada bebek fazla harket etmiyor sanirim 32 haftadan sonra oldu boyle
Sofistikee Nuray12_ biraz istirahatı arttırın bol su için. Yeri daraldığı için de öyle olabilir. Ben 32 de gittiğimde doktor artık hareketlerini daha az hissedersiniz korkmayın yeri daralacak dedi. Kontrole ne zaman gideceksiniz?