Kızlar merhaba geçtiğimiz mart ayının 30 unda 8 haftalık gebeliğim düşükle sonuçlandı, bugün adetim 1 gün gecikti test yaptım pozitif hatta inanmadım 2 kere test yaptım ikisi de pozitif inanamamın sebebi ben vajinismusum daha önce de böyle gebe kalmıştım yine aynı şekilde gebe kaldım neyse sorum şey doktora 1 hafta sonrasına randevu var öncesi hep dolu beklemeli miyim yoksa gidip rica edip muayene mi olmalıyım tekrar düşük olmaması için ilaç falan veriyorlar ya bunu yaşayan var mı?