Merhabalar. 2li testi yüksek riskli çıkıpta nipty testi temiz çıkan vardır elbette Ayrıntılı ultrasonda kol ve bacakta herhangi bir sorun çıkmamıştı Şu an 37. Haftaya girmek üzereyiz ve doktor kol bacak kısalıgı neredeyse 1 ay kadar geride dedi. Yıkıldık şu an. Böyle bir dueumla karşılaşıp da bebişi minyon - sağlıklı doğan var mı