melyuksel Merhabalar gebeligimin 3. haftası bi şiddetli kanamam olmuştur 4. haftadayım yenide kanamam oldu dr kesemin yakınında kesenın 4 katı büyüklüğünde kan birikimi var düşük riskin var dedi ne yazık ki. Basına gelen varmı acaba ?