Gozde29 14 Mayıs adet başlangıcıydı Haziran da 1 hafta gecikti beta hcg 8 çıktı bu arada kanamam geldi adet kanaması gibi çöktü 2 gün sonra beta hcg 29 çıktı başına gelen var mı
Talihimyokbahtimkara Gozde29 Acaba kimyasal gebelik mi yaşadın dicem ama betanda yükselmiş ama düşük değerler tabi yine. Yerleşme kanaması dicem ama regli kanaması kadar olmuyor oda. Kanama devam ediyor mu
ozlemshnnn Gozde29 hamileyken 3 ay adet olani da duydum hamileligim boyunca adet gördüm diyeni de duydum cevremde. o yüzden en sağlıklısı doktor takibinde olmaniz
Gozde29 Hayır etmiyor devam kanamam 2 gün oldu durdu doktora sordum oda yerleşme kanaması dedi beta hcg yükseldi
Talihimyokbahtimkara Gozde29 Devam etmiyorsa çok güzel kuzum yerleşme kanamasıdır doktor öyle dediyse niye soruyorsun korktum bende kimyasal mı acaba diye😂😂
Gozde29 Merhaba hanımlar beta hcg bugün 309 çıktı ama progestrana bakalım dedi doktor kanda 1.31 çıkmış sağlıklı bir gebelik için çok düşük dedi basına gelen varmı
Gozde29 Merhaba hanımlar beta hcg bugün 309 çıktı ama progestrana bakalım dedi doktor kanda 1.31 çıkmış sağlıklı bir gebelik için çok düşük dedi basına gelen varmı