Limonzeytin beybiisu sanırım enfeksyn var üreme var yazıyor kültürde bakteri üremesi varsa antbyotk verirler düzelir. Proteinde poztf diyo ondada fazlalk var sanırım. Ürolojo doktoru ilaç verecektr size düzelmesi için
benimmdunyamm beybiisu idrarda protein var ve tansiyon yüksekse doktorunla hemen konuş tehlikeli diye biliyorum
Linoosh beybiisu benim anladigim lokosit yani idrar yolu enfeksiyonu sanrım zaten doktorunuz yorumlar
beybiisu Vera09 26 haftalığım, tansiyonum da sürekli 12-13lerde. Düşmüyor hiç. Kalp çarpıntım çok fazla
Habus beybiisu tansiyon ve idrarda protein varsa risk altında olabilirsiniz. Doktorunuza gösterdiniz mi sonucu?
Vera09 beybiisu evet durum biraz riskli doktorunuza danışın bildiğim kadarıyla takip altında olmanız gerekir.