34 haftalık olduk, dün itibariyle a’dan z’ye herşeyi yıkadım ütüledim yerleştirdim yerine. Havanın sıcak olması bi açıdan iyi oldu akşama kadar 3 makine çamaşır rahat kurudu. Haftalardır çekmece dolap içleri ayıkladım, gereksiz ne varsa elden çıkardım. Bebeğim için odamda yer açtım, çekmece organizerleri aldım. 4 yıllık evliyim, evim hiç bu kadar dip köşe düzenli olmamıştı bebek beni harekete geçirdi. Aceleye getirmek yerine yavaş yavaş içime sine sine yaptım 😊