Merhaba kızlar o kadar stresli hissediyorum ki bazen. İçime öyle bir korku doluyor ki ya kalbi durursa ya birşey olursa diye kendime hakim olamıyorum. Nisanda kürtaj oldum bebeğim hiç gelişmemişti 5. Haftada kalmıştı. 9. Haftaya kadar bekledik ama ne yazık ki gelişim göstermedi hiç. Bu bebeğimde de 7+3 de kalp atışı duyduk çok şükür ki ama şimdi 8+2 yiz kalbi duracak birşey olacak diye aklım çıkıyor bazen içim daralıyor çarpıntı tutuyor. Çarşamba günü randevumuz var o güne kadar sabredemiyorum resmen. Allah herkesin bebeğini korusun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin gerçekten.