Arkadaşlar merhaba, daha önce de yazmıştım tek umblikal arter e bağlı olarak bebeğimin kilo alımı geriden geliyordu. Şuan 36+1 olsak da Doppler usg sonuçlarına göre de kilosu 2100 gr gelişim haftası olarak 32+3 uyumlu olduğu icin yarım sabah sezaryene karar verildi. Gelişimini süt ile dışarıdan sürdürmek için. Fetal DNA ve detaylı ultrason sonuçlarımıza göre baska bir sorun yok inşallah. Sadece böyle olup küveze girmeyen var mı, pozitif deneyimi olanlar varsa duymaktan memnun olurum. Doktorum sadece zayıf bir bebek korkma diyor. Bize dua eder misiniz