Gamzeates Kızlar 34+4 haftalığız bebiş kanala girmiş 2700 gr olmus doğum acaba ne zaman olur doktor hazırlıklı ol dedi her an olabilir dedi siz de ne zaman oldu olan varsa eğer
gamzeozer16 Gamzeates ilkindede 30 haftalıkken girmişti ama sezeryan olmuştum bundada bakalım sezeryan olucak herhalde ☺️
Benimennembirmelek Gamzeates genelde bebeğin doğması için kanala düşmesi gerekir yani hazırlıklı ol ben pek bilmiyorum ama eli kulağindadir
gamzeozer16 Gamzeates geçen hafta gittigimde benimkide kanala girmişti 31 haftalıkken 1800 dü kg su 5 aydan beri makat gelişti kanala girmiş dedi ama bakalım arife günü tekrar gidicem ne vaziyetteyiz☺️
Gamzeates gamzeozer16 ya benim de kontrol 6 sın da bugün gittim 6 da tekrar gel dedi ikinci mi ilk hamileliğiniz mi maşallah bebişinize
Gamzeates gamzeozer16 cevaplamışsınız 🙈kaçıncı hafta da oldunuz benim de ilk doğum erken oldu ondan dolayı girmiş kanala ilk erken oldugu için
gamzeozer16 Gamzeates ilk dogumum 38+5 olmuştu 2018 yılında yapmıştım 😍 şuan 32 haftalıgım arife günüde ben gidicem muayneye bakalım 😍
Gamzeates Damla25 alt kısmım da hareketlerini çok hissettim ve yürüyemedim bir an acaba ondan dolayı mı bilemedim
Gamzeates kubrasucu estağfurullah 😇 benim alt kısmım d aşırı baskı vardı hareketlerini hep orda hissettim yürüyüş yapamadım cunku tam altımda doğurucam sandım bunlar olabilir mi bilemedim
Mervenur_56 Benim siyah siyah lekelerim var kasık ta bir de karnım da ağrı var ne yapmalıyım bilen var mı
sena1223 Hanımlar 37+4 günlük hamıleyım dündendır hafıf adet sancılarım var gıbi dün nst de çıktı sancı ama doktor daha var dedı sızce normal mi bu durum daha önce yaşayan var mı bu ıkıncı doğumun olacak Allah izin verirse erken mı başladı yoksa normal mı
Gamzeates sena1223 normal canım artık halk arasın da yol ağrısı deniliyor benim de ikinci doğum olucak bakalım arada belimden giriyor ağrı kasıklarıma