Dlktpl merak etme canım histeroskopi sadece rahim film uyutuluyorsun yapışıklık varsa kesiliyor ve bitiyor,çok hafif ve çok kısa ağrın oluyor o kadar,bendeki durum rahime baskı yapan kitlenin alınıp alınmayacağına karar vermek içindi ama kitlenin alınmasına gerek görülmeyip sadece yapışıklık kesildi ve bitti,1-2ay içinde hamile kaldım hemde normal yollarla ikiz bebeklere,Allah nasip etsin inşallah sizede en kısa sürede Sağlıkla Huzurla kucaklarımıza alalım