Hamilelikte ilac kullanilmadigi icin diyet verdi kuzum emzirmen bitene kadar kendini konrtol altinda tut dedi emzirme sonrasi bir daha bakilicak yani kendimize dikkat etmekten baska yapicak bir sey yokmus iste yağlı,un,seker,tuz,kuruyemisler,seker yani ciddi diyet yapmamiz lazim bebege bir zarsri yokmus bize zarar damar sertligine kadar yolu varmis doktor bana yasam tarzini degistiricen dedi canim