denizefe
kış bebegı olacagı ıcın bolca takım alın yada alt ut ayrı ayrı alın cıtcıtlı atlet alın eldıven corap ben ılk oglumda 15takım 15atlet 10tek ayaklı alt 10ayaksız pıjama 10tane ust almıstım gezmelıkler ayrı tabi bır okadarda gelıyor zaten hedıye olarak ancak yetıyordu kurumuyor cunku yerı gelıyor gunde bes kere ust degısıyor kusuyor kakası çişi cıkıyor ınce penye battanıye alın bır kac tane en azndan gttıgınız yerde altına serersınız cocugun oyle yatırırsınız kalın bebek battanıyesı alın patik alın yelek alın olmazsa olmaz tırnak makası ıyı kesen bır tırnak makası olsun mumkunse agız mendılı alın 10-15tane paketle satılıyor zaten ıslak mendıl bebek bezı pişik kremi bebek bezide cok fazla 1numara almayın hemen kılo alıyorlar vala aklıma bnlar geldı 😂bes sene oldu bende alıcam bnları yakın zamanda 😂