Eliff_ff 7 haftalık hamileyim , karaciğer enzimlerim olması gerekenden 6 kat daha yüksek çıktı , bu durumu yaşayan var mı ?
Yarenn92 Eliff_ff benimden yüksek çıkmıştı dahiliye doktoru ultrason gönderdi ve safra kesesinde taş çıktı benim hamile olduğum için şimdilik ilaç verdi genel cerrahi ama ben içmiyorum bebeğime birşey olur diye sende bir kontrol ettir Allah korusun öyle birşey varsa taş kanala tıkanma gibi birşey olursa sarılık geçirebilirsin dedi doktor bana inşallah senin öyle birşey değildir
Gamzess1 Eliff_ff 32+5 im aynı sorun bende de var ama bende artı olarak saframda taş var. Neyden kaynaklı yükseliyor tam olarak bi teşhis konulamadı bana ama doktor takipli gidiyoruz şuan detaylı ultrason iste canım kendin için mutlaka inşallah temizdir seninki ihmal etme . Ama bu karaciğer enzimleri bi çok sebebe bağlı yükselebilir kullandığın bi ilaç veya yediğin bi şey yağlı yememeye çalış
Eliff_ff Benden de tahlil ve ultrason istedi doktor yarın sabah gideceğim hastaneye , inşaallah her şey yolundadır teşekkür ederim cevabın için