Pemberuya Kızlar 15 Haziran regl tarihim Dr yarın teste başla dedi uygulama bugün itibariyle yumurtlama başladığını gösteriyor teste bugün mü başlıyım yarın mı
Unlukacar Pemberuya canım ben reglim bitince başladım ki iyi ki öyle başlamışım reglim bitikten 4 gün sonra yumurtlama oldu
Mutlubebekannee Pemberuya Uygulamalar adeti düzenli ve genel olarak hesaplanan yani adetten 14 gün sonrayı baz alır ve her kadın 14 gün sonra yumutlamaz garantiye almak istiyorsan adetin biter bitmez başlaman gerek ben yaptığım zamanlarda uygulamadan önce yumutlamayi görüyordumm
gzdeal Bugün başla ama çokta uygulamaya güvenme o tahmini olarak söylüyor senin hormonlarını bilmiyor ama ben yumurtlama günüm olduğunu şeffaf sümüksü bir akıntı devam ettiği sürece biliyordum dikkat etmelisin buna
Pemberuya gzdeal anladım canm benimde aslında regl bittikten sonra regl günüm itibariyle 13. Gün oluyor yumurtlamam ne olur ne olmaz bu sefer test yapayım dedim. Bide şey sorsam kırmızı iki çizgi oluyor ya hamilelik gibi onun ertesi günü de mi değerlendireceğim
gzdeal Pemberuya yok hayır 2. Kırmızı çizgi ne kadar koyu ise yaptığın o an en Yüksek olduğu zaman yani hemen değerlendirmelisin o anı yani partnerin yanında yokken yapma 😀
Pemberuya Mutlubebekannee evet aslında benimde 13. Gün şeffaf akıntım oluyor genelde 13. Gün oluyor yumurtlama ama yinede garanti olsun diye bu ay aldım kullanacağım
Mutlubebekannee Pemberuya Nekadar doğru nekadar yalnıs bilmiyorum ama bir gün önce daha iyi oluyor Dİye okudum spermler 72 saat canlı kalıyor ve yumutlama zamanı dolleniyor