kirpapatyasi0 Salı günü kan verdim 16 çıktı bugün kan verdim 43.88 çıktı sonuç ebe gebelik var demek için değer düşük dedi bu durumu yaşayan var mı
Eldgrn kirpapatyasi0 2 ye katlanmış hayırlı olsun canım daha yeni yükselecek elbet sağlıklıysa canını sıkma 2 günde bir takibi sağla daha düşük değerle öğrendim önemli olan salı l sağlıklı artması
myangelson kirpapatyasi0 2 katı artış var neye göre değer çok düşük demiş anlamadım yani gayet de gebelik var belki erken öğrenildi önemli olan düşüklüğü yüksekliği değil düzenli artması
Damlacaa Sağlık kurumlari neden hep negatif olmak zorunda anlamam ki 🤦🏻♀️ Gayet güzel önemli olan değerin yüksek olması değil iki günde bir iki katına çıkmış olması sizinki ikiye katlanmış. Hayırlı uğurlu olsun 🌸
kirpapatyasi0 Damlacaa teşekkür ederim evet ilk kan vermeye gittiğim de 16 dediğim de de aynı şeyi söyledi değer düşük gebelik diyemeyiz dedi
Senalay kirpapatyasi0 maalesef sağlık kuruluşları hep böyle benim ilk kan testim 2631 çıkmıştı ve bana bile gebelik tam olarak var diyemeyiz artışı takip etmen gerek dedi 2 gün sonra doktora gittim ve keseyi gördüm 🤷♀️
Kadriyearslan Değerlerim aynıydı 2 gün sonra 131 oldu 5 gün sonra 1521 şuanda bebeğim 11+4 inşallah bebeğin seninledir🌸
Neseeli kirpapatyasi0 gebesin canım 5 10 arası olunca biraz şüpheli diyor doktorlar ama 10 üzeri kesin gebeliktir hayırlı olsun.. güzelde artmış iki günde iki katı.. ☺️