crazymommy Kızlar benim reglimden (28 günde bir görüyorum) 15 gün önce kasık ağrısı göğüs ağrısı ve akıntı oluyor. Bu belirtiler yumurtanın çatladığını mı gösterir yoksa yumurtlama döneminde olduğumu mu ? Ona göre değerlendiricem bu ay ☺️
sacmalamakizim crazymommy Benim de 28 günde bir oluyor yumurtlama döneminde akıntım ağrı ve ödem oluyor.
Baby_Balam Bende 28 günde bir oluyodum. Tahmini 11-15 gün arası yumurtluyodum. Lavaboya çıktığımda sümükümsü bir akıntı geliyordu. O gün yumurtalığımı anlıyordum. Sende takibini yapabilirsin. Her zaman tutmayabiliyor günler ama❤️
Benimennembirmelek crazymommy cnm hamilelik olması için yumurtlama olması gerekiyo çünkü sperm yumurtayla birleşip bebeği oluşturuyor (kısa olsun dedim😂)
gzdeal Sadece o güne odaklanmamak lazım 2-3 günde bir düzenli kalça altına yastık koyarak cinsel beraberlik yaşamalısın yarım saat aynı şekilde yat ve vajinal duş veya normal duş idrar yapma gibi şeylerden uzak durmalısın.
gzdeal crazymommy tutacak olduktan sonra 1 damla da bile tutar o anki senin ve partnerinin hormonlarına bağlı ama bu dediklerim gebeliği arttırıyor. Ben bu şekilde kalmıştım yani birde iyi tutunması lazım sonuçta tutanamayan sağlıksız bebekler düşük ve kimyasal gebelik ile sonuçlanıyor
Dmttthemum Adet başladığından itibaren 11. Ve 17. Günler arasında gün aşırı ilişki yarım saat ayaklar duvara dayalı uzanmak ben de işe yaradı ama tabi sen yumurtlama takibi de yapabilirsin ovülasyon testi alıp
Benimennembirmelek gzdeal vallahi bı damla bile değil toz zerresi kadr birşeyden ortaya çıkıyor minik mucizelerimiz rabbimin hikmeti ne büyük 🥰🥰sen büyüksün Allah’ım 🙏
Benimennembirmelek gzdeal cnm ben yeni evliyim ztn evlendikten sonra kinilk yumurtlama dönemimde hamile kaldım şuan 4.5 aylığım 🥰