Bende eşimle ayrı isimler istedik hele birde aile var malum herkesin fikri var tabi. Artık iyice sıkıldım bu konudan her görüşmede anlatıyorum siz kendi çocuklarınıza isim koydunuz bu bizim çocuk bırakın biz seçelim. En sonunda eşime 3 seçenek sundum bunlardan seç dedim oda seçti. Hala ailesi laf ediyor ama dedim kusura bakmayın seçim yapıldı. Gerçekten neden karışır 3cü şahıslar anlam veremiyorum