zkivircik eğer idrarın kesik kesik geliyorsa, idrarını yaparken yanma oluyorsa, aşırı koyu renkliyse ve kokuyorsa evet enfeksiyon var ama bu regl sancısı gibi sancı rahim büyümesinden kaynaklı ve inan bütün hamileliğin boyunca ara ara karşılaşacaksın. Ancak kanamalı bir ağrın olursa burda post açana kadar hemen doktoruna gitmelisin. İçin rahat etsin istiyorsan doktorunla yine görüş