Arkadaşlar 1 haftadır kullanıyorum doktorum aç karnına alicak sin demisti eczanede ki de tok karnına yazmış tok karnına içiyordum 3 gündür aç karnına içiyorum ama içtikten sonra 1 saat geçmeden simsiyah kusuyorum… ağzımda metal bir tat oluyor ve beni çok rahatsız ediyor bu ilacı kullanan var mı dokunuyor mu acaba bana