detetedmom404 mLcLk ayy inşallah öğrenebilirim bende tabi önceliğim testte döküntü çıkmaması tek dusm sağlıklı olsun inşallah yavrum ama belki cinsiyetlinizde öğreniriz diye düşünmüyorum değil🙊
mLcLk detetedmom404 sağlıkla gelsin inşallah miniğiniz 😇🙏🏼 Erkekler daha kolay öğreniliyor diyor tüm doktorlar 😝 gönlünüzce olsun her şey 🤗
Muhammedamine Seymaemre ben 17. Haftada öğrendim ona rağmen bile kimseye söylemedim değişme ihtimaline karşı doktor da zaten alışveriş yapma demişti 22+3 de girdiğim ayrıntılıda netleşti . Bence size tahminde bile bulunmaz çok çok çok küçük
Deletedmom34 detetedmom404 Ben 12 de ikili testte sordum daha çok küçük dedi söylemedi ama başka insanlarsan duydum öğrendiklerini en azından tahmin yürüttüklerini hastaneden doktordan değişiyor yani canım. Hafta özele gidivem ben öğrenmek için 15+3 olmuş olucaz
detetedmom404 Deletedmom34 ikili testi özelde yaptırıcam bakalım bi yokliyim ben doktoru belki görürse söyler 🙊
Sunayaz Seymaemre valla ben 9. Haftada gittim yapısı kız dedi 11+3 te gitttim kıza benziyor dedi bakalım şimdi 13 haftalık oldum haftasonu gidicem tam ne olduğunu öğrenicem
Svg Seymaemre tahmin yürütüyorlar kemik gelişiminden falan diyerek bana da 10. Haftamda erkeğe benziyor demişti 16. Haftada %100 cvp verebiliyorlar kızım olacak 🎀 🤓💕