Neslihan1312 3-4 haftalıkken hafif düzeyde kanaması olan var mı ? Kırmızı değil pembe ve kahve tonunda
Tgb_123 Neslihan1312 genel olarak normal kabul ediliyo kırmızı kan olmadıkça benim 6 hafta 5 günlükken oldu öyle sonra yaklaşık 1 ay devam etti kahverengi lekelenme olarak akıntı gibi
strawbery Neslihan1312 canim bende peceteye geldi pembe ve koyu pembe ama bur sefer daha sobra gebe oldugumu ogrendim
Neslihan1312 Şuan çok küçük olduğu için ultrasonla göremedi kan verdim inşaAllah kötü bi şey çıkmaz 😞