Kızlar cumartesi günü şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık 86,9 çıktı
Glikoz içtikten 1 saat sonra 171,4 içtikten 2saat sonra 138,6 çıktı doktorum endokrinoloji ye git diyet uygulansin dedi bu gün gittim ama endokrinoloji doktoru sonuçlara baktı şeker yok sende yediklerine dikkat et dedi kafam karıştı şeker var mı yok mu? sizin şekeriniz kaç çıktı ?