Benim 2li testim gayet iyi çıktı.Doktorum 3lü de yapalım dedi yaptırdım riskli çıktı.Ayrintili ultrasona gidene kadar bana o haftalar zehir oldu ağlamaktan.Ayrintili ultrasona gittim bebek %99 sağlıklı dedi.Amniyosentez yaptirmadim.2 li test iyi çıktıysa 3 lü yaptırma derim.Net bir test değil kafa karışıklığı yaratabiliyor.Onun yerine detayliyi bekle en iyisi o herseyine bakılıyor