Emine123kuzu Sultangazi, Esenler, Bayrampaşa, Arnavutköy, Başakşehir buralara gidebilirim var mı güvenliğiniz özel ya da devlette olan doktor 🙏🏻
Baliminannesii Emine123kuzu Zeytinburnu Avrasya hastanesi canım Süleyman Yeniocak çok iyi bir doktor kendisi muayenesi 280 TL 7 24 iletişim halinde telefon numarasını da verıyor çok iyi bir doktor tavsıye ederim basından beri o doktora gidiyorum
Emine123kuzu Baliminannesii çok teşekkür ederiim bilemedik bizde İstanbul da tanıdıkta yok cok iyi oldu🥰
eda5806 Baliminannesii Baliminannesii Ben de Süleyman beye gidiyorum ama ilk kalp atışını duymak için gittiğimizde alttan muayene edeyim dediği için ben soğudum ondan,çünkü karından gayet de duyuldu ben alttan muayene olunca inanılmaz ağrım oluyor çünkü gereksiz yere böyle söyledi zaten biz daha 10+4 uz 4 kere gittim Süleyman beye ama bu sefer Çiğdem hanıma gideceğim,siz hala memnunmusunuz
melikenehir Baliminannesii bende kızımı 2018de Avrasya da gamze hanımda doğurdum hem hastaneden hem dr umdan cok memnun kaldim ama gamze hanım ayrıldı ordan cok üzüldüm şimdi çiğdem hanıma gidicem onun içinde güzel şeyler duydum siz z.burnunda mi oturuyosunuz
1erkekkannesiiii Asya sağlık ta Hakan bey varmış cok ününü duydum Sultangazi Küçükköy tarafında. Bir gidin isterseniz ilgili bir doktormuş akrabalarım hep ona gider ben uzağım ☺️
Yildiz028 Emine123kuzu ben rabia zehra bakar isminde doktora gidiyorum birde hastasi cok sanirim iyi bi doktor. Bende memnunum simdilik ilerde ne olur bilmiyorum. Fatih vatan caddesinde. Ordaki doktorlardan da hastaneden de memnun konustugum kisiler de
Baliminannesii eda5806 benide ilk kalp atışlarını keseyi görmek için Altan muayene etti canım ama benim önceden düştüğüm olduğu için öyle dedi ama ben çok memnunum sureklı iletişim halinde kendisi en ufak birşeyde bile 7 24 telefondan bile ilaçlarımı yazar yani ama. bende Çiğdem hanıma başlıcam doğum normal olursa kadın istediğim için Çiğdem hanıma geçicem siz Çiğdem hanıma giderseniz benım daha bir ayım var muayene memnun kalırsanız buraya yazarmısınız ilgisi nasl falan. Dıye
melikenehir eda5806 merhaba bende çiğdem hanıma gidicem ins memnun kalırım zburnunda mi oturuyorsunuz
eda5806 Baliminannesii Tabiki yazarım,benim görümcem 8 aylık hamile o baştan beri Cigdeme gidiyor,ben ancak randevu buldum üç hafta önceden almak gerekiyor,görümcem çok memnun bakalım ben yazarım tabiki 14 temmuzda randevum
Baliminannesii eda5806 ya canım birsey sorucam görümcenizde doktor hanımın telefonu varmı iletişim halindeler mi yanı
Baliminannesii eda5806 canım merhaba Çiğdem hanıma muayene gittin mi acaba nasıldı ilgisi alakası iletişim için numra falan verdimi memnun kaldın mı
eda5806 Baliminannesii evet çiğdem hanımın numarası var,soru sorduğunda cevap veriyor diyordu ilgisinden memnundu yani
Baliminannesii melikenehir hayır Güngören’de oturuyorum ama hastane olarak Zeytinburnu Avrasya gidiyorum 24 haftalık hamıleyım Süleyman beye gidiyordum çok memnunum kendısınden ilk başlarda biraz riskim vardı biraz Süleyman beyle devam ettim çok ilgiliydi şimdi Çiğdem hanımı çok met ettiler Çiğdem hanıma gitmeyi düşünüyorum bende bakalım inşallah hayırlısı
_edakrsu22 Ben medigold Sultangazi Hastanesi’ne gidiyorum muane ücreti 180 TL ve çok memnunum bende çok araştırdım internete yorumlarda falan adı remzi