Damla25
Merhaba 35+2 de benimde başıma gelen bir durum ve aynı gün acil sezeryana alındım. Normalde hamileliğimde hep akıntım oldu, ama o gün bir kaşık dolusu oldu. Hiç sancı da hissetmedim nolur nolmaz diye dr gittiğimde 3 santim açıklığım oldugunu öğrendim ve nst de sancım cıkmıştı. Dilerseni bir gösterin cünkü sizin erken dogum riskiniz de varmıs zaten