21 haftalıkken bende 3 saatlik bir yolculuk yaptım önce doktoruma danıştım oda bir sorun olmadığını ancak uçağın içinde belli aralıklarla yürümem gerektiğini söyledi. Çok rahat bir yolculuk oldu ama ben pek yürüyemedim bu yüzden uçaktan inerken karnımı taşımakta çok zorlandım ama 5 dakika içinde normale döndüm doktorunuzun onay veriyorsa çıkabilirsiniz