Merhaba sevgili anne adayları ben 11 aylık evliyim ilk gebeliğim kimyasal gebelik oldu düşük yaptım sonra ikinci gebeliğimde de kalp atışlarını duyamadık ve kürtaj oldum yedi ay sonra şimdi tekrar hamileyim çok şükür 🙏 ama hcg değerim biraz yavaş yükseliyor sizde de böyle oldu mu lütfen bana bilgi verirmisiniz 😞dua edin lütfen bana🌹🤲