Hanımlar sağlık sorunu dan dolayı bebeğime sağıp sütümü biberonla verdim. İlaç kullandım 2 hafta o sürede hazır mama verdim. 1 aylık bebeğim daha. Biberona alıştı şimdi memeyi reddediyor. Ya hiç agzıba alıyo ya da alıyo az emşuo sonra çığlığı basıyo. Var mı basına gelen yardım edin bana lütfen çok zorlanıyorum