Mucizemiizz Kizlaar selam,1 Temmuz doğum icin bekleyenler burda toplanalim,sureci birlikte bekleyip deneyimlerimizi paylasalim diyorum😍
DerinKoss Mucizemiizz Burda bekleyeyim diğer bebekleri ve anneleri de o zaman 😇😇 Hem birbirimizden haberdar olmuş oluruz 🙏🏻🥰
kuzeyinannesi_ Mucizemiizz ya 30 Haziran ya da 1 Temmuz kesin tarih pazartesi belli olacak ☺️ Ama inşallah 30 Haziran olur
nmtock41 Mucizemiizz 2 temmuzu bekliyorum 38 hafta olduk ama sancılarım başladı bileee inşallah temmuza ulaşırız 🤭🙏🏼
Mucizemiizz DerinKoss Kesinlikle hem aklimizda ki soruları sorar hem daha sakin gireriz doguma diye dusunuyorum🥰
Hafize27 Benimde gelmezse son 30 haziran ama 40+5 hatta 42 ye kadar bekliyorlar oglumda 40+0 oldu bu o kadar beklemez inşallah
Hafize27 @Mucizemiizz normal gözüküyordu ama nasıl olduysa bebeğim dönmüş karnımda yan duruyormuş pzt de makat gelmişse sezeryan olmam gerekecek
kuzeyinannesi_ Mucizemiizz 29 Haziran düğün tarihimiz ama onunla bi alakası yok istememin 😂 biran önce oğluşuma kavuşmak istiyorum
Mucizemiizz Feride11_ Yaa ne güzel bende 10 da alicam kismetse kizimi heyecan buyuk saglikla gelsinler🤲
Sargzl 1 Temmuz saat 11 de de ben alacağım kızımı kucağıma 🥰 Doktor gece 2 den sonra bişey yiyip içme dedi Ben diyorum ki acaba süt yapan şeyler yiyip içsem o saate kadar birde göğüs pompasıyla sağsam biraz sütün erken gelmesi için sizce nasıl olur
Mucizemiizz kuzeyinannesi_ Ahahha😌Bize de doktor normalde 24 haziran demisti sonra esim hocam bi hafta daha kalsin 1 temmuz yapalm kilo alsin dedi onda bile yuzum dustu ama simdi dusunuyorum daha iyi oldu en azindan biraz daha kilo almis olucak