Mavisperi Aynen öyle gerçekten insan başına geldikten sonra farkediyor bazı şeyleri. Hamileliğimde en çok pişman olduğum şey ikili testten sonra kendimi de bebeğimi de boş yere üzmem gerçekten çok boş yere üzmüşüm. Böyle bir hastalığın ultrasonda bulgu vermemesi çok çok zor bence ultrasonda yoksa yoktur ya kanla, ihtimalle neyi teşhis ediyor anlamadım ben. Bi de herkes bir şey varsa hazırlıklı olmak için filan diyo bir şey olduğunu tespit etmiyoki bu test. Mesela 1/35 çıkmış seninki noldu kalan 34 kişiden olmuşsun çok şükür. Neyi tespit etti simdi bu test. Anca sinir stres yarattığıyla kaldı yani 😬