Korkmazdoruk88 hamileliğimin başında çıktı ne testler yaptırdım hepsi temiz çıktı internetten araştırıp hiç psikolojini bozma bizzat o hatayı yapmış biriyim her anım korkuyla geçiyordu tansiyon takibi yap muhakkak benim testlerim temiz çıkınca doktorum üstünde bile durmadı belki enfeksiyon ile alakalıdır içini ferah tut 36+5 oldum çok şükür hiç sıkıntım olmadı