Hilal_-aggul Kızlar 5+4gunluk ultrason görüntüsünde kese göründü Bebek oluşmamış dedi haftaya kadar gelişir dedi öyle olan oldu mu acaba çok merak ediyorum
3babymom Hilal_-aggul evet benim de öyle oldu haftaya gittiğimde bebek olusmustu sonra kalp atışlarını da duyduk korkmayın normaldir daha haftası küçük
denizasigi Hilal_-aggul evet tabii ki henüz çok erken ben 7. haftada bebeği görmüştüm herkeste farklı olabiliyor.. sabırlı olalım zor ama yapicak bir sey yok ,🥰
ParildayanYildiz Hilal_-aggul haftamız aynı canım benim daha kesem bile oluşmamış cevapları bende bekleyeyim burda
Mysngl Hilal_-aggul sıkıntı yapma canım benim de o zaman görünmemişti 8. Haftada hem bebeği gördük hem kalp atışlarını duyduk çok şükür🙏
denizasigi ParildayanYildiz ben de alttan muayene ile görmüştüm keseyi ilk haftalar görünmüyor karindan kese zaten
ParildayanYildiz denizasigi ben alttan da göremedim canım o aleti oynattığinda çıkacak gibi dedi ama inşaAllah çıkar sağlıkla yumurtlamadan sonraki19.gunum bugünde
Lilosunannesi Bende 5+6 da gittim kese var ama bebek henüz yok dediler iki hafta sonra gelin dediler geç döllenme de olabilir endişe etmeyelim