Merhaba arkadaşlar,
17+6 haftalık hamileyim. Birkaç gündür bacağımda ara ara ağrı oluyordu kramp diye düşündüm. Ama dün geceden beri geçmeyen bir ağrı var sol kalçamın biraz aşağı kısmında. Yürümekte, hareket etmekte zorlanıyorum. Keskin bir ağrısı var. Doktorum da yürüyememe durumu varsa beyin cerrahına gitmem gerektiğini söyledi. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?