Kızlar ilk haftalardaym ve mide bulantısı kusma başlıyor yavaştan. Kahvaltı yapamıyorım et yiyemiyorum akşamları midem bulanıyor. Bu ilk zamanlar beslenemeyince bebeğe zararı olut mu acaba? Yiyip kusanlar falan oluyo mesela sürekli. Beslenme Yetersiz olur mu diye tedirginim 3 ay sonrasına ışınlanmak istiyorum 😔