2022Mom2022 Kızlar 4+3 üm güya iki gün önceki betam 96di şimdi ise 86 çıkmış ☹️ Dış gebeliktedemi beta düşüyor yoksa kimyasaldamı, eğer kimyasal ise adetinizi ne kadar süre sonra oldunuz doktora gidince ilaçlamı düşürüyor yada ….☹️
Mubufe 2022Mom2022 2 gün sonra bida kan verin eğer artıp düşüyorsa dış gebelik olabilir kimyasalsa adet olursunuz zaten değeriniz az
tazebiranne_hg04 2022Mom2022 İyi tarafından bakın kimyasal da olsa bir kere hamilelik olduysa tekrar olur o yüzden canınızı sıkmayın inşallah kısa sürede hayırlı haberler alırsınız 🙏🏻
2022Mom2022 Mubufe öylemiii tamam kuzum Saolasın ☹️Ama 4.de dahil yükseldi 5.de düşüşe geçti ben yinede veriyim o zaman
Mubufe 2022Mom2022 benim başıma geldi dış gebelik çok az artıyordu mesela 100 se iki gün sonra 130 falan oluyordu iki katı olmuyordu öyle anlamıştık ama kimisinde bi artıp bi düşüp bi artıyomuş umarım dış gebelik değildir 🙏🏻
2022Mom2022 Melos90 teşekkür ederim hayatımda ilk defa ağlayamıyorum nisandada düşük yapmıştım , bugünlerdede içimde kötü bi his vardı yanılmadım ☹️
2022Mom2022 Mubufe inşallah değil Mubufe inşallah ya ☹️Ama adet ağrısı gibi ağrılarım var karın ağrısıda var inşallah kimyasaldir diyelim of
EBC Mubufe merhaba canım geçen hafta gittim doktora 5 haftalıktı kese görünüyor ama içinde sıvı olabilir dedi doktorum 1 hafta sonra yine gel bakalım dedi dış gebelikte nasıl belirtiler oldu acaba mide bulantım ve mide ağrım oluyor bazen kasık ağrılarım oluyor
Mubufe 2022Mom2022 inşallah canım hakkında hayırlısı olsun 🤲🏼 En yakın zamanda tekrar nasip olur inşallah sağlıklı. Benimde 3 tane kaybım var bida olmucak sağlıklı bebeğim derken hamile olduğumu öğrendim çok şükür sağlıklı ilerliyor 🙏🏻
2022Mom2022 Mubufe oh maşallah Allah’ım kucağına Almayıda nasip etsin canım 🧿❤️ Dua edin banada kimyasaldır umarım ☹️
MinnieMouse 2022Mom2022 kimyasal gebelik geçirdiğimde iki günde bir dört kat artarak devam etti. 1 Mart’tan 17 Mart’ta kadar güzel yükseldi en son 1092 den 892 ye düşünce kimyasal gebelik dedi doktor. 19 Mart’ta kanamam başladı sonlandı kendiliğinden. Arkasına hemen hamile kaldım. Üzülme canım.
2022Mom2022 Sahranr zaten şu 10 gündür 6.verişim az yükseldi farkettim en son 90 oldu şimd geri 80lere düşmüş 4+3 teki değerin daha çoo olması lazım diye biliyorum , adeti ne kadar sürede oldun kuzum peki
Sahranr 2022Mom2022 7 Ci haftada kanamam oldu 1 hafta sürdü sen artık kan verme zaten bende düşük olduğunu görünce bidaha kan vermedim kendiliğinden bekledim kanamam oldu sonlandı acile gittim ağrısı siddetliydi gece uyutmadi ağrı kesici yaptılar icimdekileri tam mikroplar parçalar kalmasın diyede bir kutu antibiyotik yazdılar kullan mikrop parça kalmasin diye bir hafta kullandim ilacı 1 ay içerisindede çok şükür hamile olduğumu öğrendim merak etme kimyasal dan sonra olan gebelik Allah’ın izniyle daha sağlıklı ve daha çabuk hamile kalniyormus doktor demişti ben şuan 21 haftalik hamileyim sen sabret☺️🤲üzme kendini bosuna
2022Mom2022 Sahranr Tamam bebeğim Saolasın çok teşekkür ederim Allah sağlıkla en güzel günlerde kucağına almayı nasip etsin sanada isteyen hepimizede