Pelinnnn
İki yıl önce gitmiştim, bilgisine güvenilir iyi bir doktor, fakat bana fazlaca yaşlı gelmişti. Kendisiyle devam etmedim bu yüzden. Ayrıca bende uzun yıllardır var olduğunu sonradan farkettiğimiz çikolata kistimi beşinci muayenede anca farkedip biraz telaşlı bir şekilde bunu hemen ameliyatla almamız gerek demişti. Başka doktorlara da gidince Güngör beyin dediklerine gülmüştü. Bakma sen Güngör beye demişti bana. Sonuç olarak hamile kaldım bi sorun çıkmadan. Tercih size kalmış bir deneyin derim, fakat ben bu sebeplerden sürece kendisiyle devam ermedim.