Kızlar benım gıbi olanlar ne yapmayı planlıyosnz bebegımı kilosu çok degil ideal kiloda 3.300 dedi en son doktorum 41 e kadar bekle dedi sizce beklemeli miyim pazartesi gidelim diyor eşim suni ile başlatır mı sızce sızın doktorlar ne dıyor ne yapmayı planlıyosnz