Kurabiyemm Güzelce açıkladığınız için teşekkür ederim , bende inanın senelerdir otizm sebepleri ,tedavisi vs gibi okumadığım yazı ,gitmediğim doktor kalmadı diyebilirim , 10 senedir net bir sonuca ulaşamadım,sadece her teoriye kulak vererek ilerledim, o yüzden çok fazla bilgi sahibi oldum 🌼❤️ ben sadece cümlenin netliginden ötürü takılmıştım 🌼🌷 açıklama için teşekkür ederim tekrar👍❤️