bebeğime az önce mama verdim verdikten 10 dk sonra az bisi kustu bi 10 dk sonra daha yine az biis daha kustu sonra baktım sancisi var gaz damlasını vereyim dedim verdim hemen yine kustu🤦♀️🤦♀️bebek doymusmudur hepsini çıkardı napmam lazım tekrar verim mi yoksa aradan az vakit geçsin mi doktor 3saatte bir ver diyor o kadar bekleyim mi kustugu için hemen acıkır mi