Gny18 Sehrbnon122 beni de progestan rahatsız ediyordu halsizlik surekli uyku hali yapıyordu çok şukur kurtuldum 🤢
mucizevar Sehrbnon122 benim 8.ayım bitecek midem hala bulanıyor ağır bir hamilelik geçiriyorum ama innate bana dokunmadı memnunum yani tavsiye ederim
Sehrbnon122 mucizevar tesekkür ederim canım bende cok kusuyorum midem bulanıyor söylyecem yarın doktoruma
minikmucizemmmmmmm Sehrbnon122 ben regenesis kullanıyorum Multi vitamin kokusu çok tuhaf ama sağlık için bebek için içmemiz gerekiyor Öyle kendi kafana göre bırakmamalisin canım doktoruna yaz bir sor belki başka ilaç önerir onu kullanmaya başlarsınız
Gny18 Sehrbnon122 ağızdan 1 ay kullandım sonra durumu doktora söyledim rahatsız ettiğini vajinal al dedi 1 ay da öyle kullandım sonra kurtuldum. 🤦🏻♀️
Fatma0090 Sehrbnon122 içmen lazım kuzu yoksa vitaminlerini senden alıp seni haksız yaparlar mutlaka değiştirmesini iste bende kapsul içemiyordum midemi bulandırıyordu değiştirdik
Ozgednc Sehrbnon122 Sehrbnon122 bende tüp bebek ikizlerine hamileyim doktorum prenatal life kullan dedi doğumdan sonra bile kullan dedi biraz pahalı ama içeriği çok zengin folik asit OMEGA 3falan. Bide Decavit,microbon k kullanıyorum.
Sehrbnon122 Ozgednc benimde suan öyle folik asit falan omega3 yazıyor zaten aldığım bütün ilaçlar pahalı canım napalm almak zorundayız